Verhuur

Onze accommodatie en terrein is te huur voor jeugdverenigingen en instellingen. De accommodatie wordt NIET verhuurd voor feesten en partijen.

Klik hier voor meer foto’s

Blokhut ‘De Kroekraan’

Oppervlakte: 250 m2

Indeling: 2 ruime lokalen en een grote slaapzolder. Daarnaast een sanitairruimte, een keuken en een kleinere ruimte (staflokaal).

Klik hier voor de plattegrond

Hutje

Oppervlakte: 50 m2

Indeling: 1 centrale ruimte met inloopkeuken. Daarnaast een kleine gang en toiletruimte.

Klik hier voor de plattegrond

Terrein

Oppervlakte: 1 hectare

Soort terrein: Bos en grasland, geschikt voor het plaatsen van tenten

Terrein

De blokhutten liggen op een groot bosrijk terrein gelegen tussen de kerkdorpen Maarheeze en Soerendonk. Op het terrein liggen naast de blokhutten nog een kampvuurcirkel (waar in overleg kampvuur gestookt mag worden), een materiaalhok en een parkeergelegenheid. Het terrein is uitermate geschikt voor het plaatsen van tenten. Tevens is een gedeelte van het terrein van buitenverlichting voorzien.

Het scoutingterrein grenst direct aan het bosgebied De Vloeten, waar je mooie bosspelen kunt doen en ook lekker kunt wandelen en mountainbiken. Verder ligt er op ca. 0.6 km een picknick veld met een hardloopbaan, waar ook activiteiten gedaan kunnen worden.

Omgeving

Onze blokhut ligt tussen de twee dorpen Soerendonk en Maarheeze in, nabij Cranendonck. Enkele ander dorpen en steden in de omgeving zijn: Budel, Valkenswaard, Leende, Weert en Eindhoven.

Beschikbaarheid

De blokhut wordt in verband met eigen gebruik van 1 september tot 1 juli niet verhuurd van vrijdagavond 18:00 tot zaterdag 14:00 uur. Hieronder zie je de beschikbaarheid van onze blokhut.

Tarieven

De verhuur voor het hoofdgebouw bedraagt € 6,00 per persoon per nacht*, met een minimum van 15 personen. Dit is inclusief energiekosten*.  Het bijgebouw, ’t Hutje, is apart erbij te huren voor € 80,00 per nacht*. (*wijzigingen voorbehouden)

Contact

Heeft u na het zien van de informatie interesse voor het huren van de accommodatie neem dan contact op met de beheerder via e-mail verhuur@scoutingkizito.com