Roverscouts

De Roverscouts is voor jongeren van 18 tot 21 jaar. Deze groep heeft om de 2 weken op vrijdag van 20:00u tot 22.00u een bijeenkomst.

Bij zo’n bijeenkomst wordt er van alles gedaan zoals: Darten, dropping, filmavond, spelavond en excursies. In tegenstelling tot de andere speltakken hebben de Roverscouts geen leiding maar een adviseur die de groep daar waar nodig bijstuurt, de groep zelf zorgt voor de bijeenkomsten, activiteiten, etc.

Logo Roverscouts

Omdat de meeste Roverscouts tevens leiding zijn bij Scouting Kizito hebben ze door het jaar heen geen kampen maar sluiten ze het seizoen wel af met een spetterend zomerkamp.

Verder helpen de Roverscouts vaak mee bij de algemene activiteiten van Scouting Kizito, hierbij kan men denken aan: De jaarlijkse vlooienmarkt, kerstbomenverkoop, gezamenlijke kampen, etc.

Wanneer de Roverscouts wel iets is voor u kom dan een keer kijken op een vrijdagavond. Neem wel eerst even contact op met de adviseur zodat ze er rekening mee kunnen houden en dat u niet voor een gesloten deur komt (omdat niet altijd in en rond de blokhut gedraaid wordt).