Speltakken

Alle leden van onze scoutinggroep zijn verdeeld over verschillende speltakken. Hier spelen ze samen met leeftijdsgenoten. Lees meer over de;

Leiding

Scouting Kizito beschikt over een gezellige en fanatieke leidinggroep van ongeveer 25 personen. Zij zorgen er voor dat alle leden van de verschillende speltakken met veel plezier naar de blokhut komen voor hun wekelijkse bijeenkomsten en hun vele leuke en gezellige kampen. Samen met de materiaalgroep, het bestuur en vele andere vrijwilligers zijn ze de drijvende krachten achter Scouting Kizito. Zonder al deze vrijwilligers zou Scouting Kizito dan ook niet kunnen blijven bestaan. Kijk ook bij onze vrijwilligers.

Naast het organiseren van de wekelijkse bijeenkomsten, kampen en diverse activiteiten gaat de gehele leiding ook èèn keer per jaar een weekend samen weg. Dit weekend wordt elk jaar door enkele leid(st)ers georganiseerd en staat garant voor een gezellig weekendje met leuke activiteiten.

Natuurlijk kunnen we bij de leiding altijd gezellige en fanatieke mensen gebruiken. Als u interesse heeft kunt u altijd contact opnemen met het bestuur. Kijk bij ‘vrijwilliger worden‘ voor meer informatie