Plusscouts

De Plusscouts is voor leden vanaf 21 jaar en is daarmee de oudste speltak van Scouting Kizito. Deze groep bestaat grotendeels uit huidige- en oud stafleden en ouders van leden. Maar iedereen die scouting een warm hart toedraagt is welkom.

De plusscouts, oftewel oudstam, heeft eens in de maand een bijeenkomst op zaterdag. (Meestal de tweede zaterdag van de maand) We beginnen met een inloop met koffie en thee vanaf 20:00 uur. Het programma begint om 20:30 uur en duurt tot ongeveer 22:30 uur. Bij zo’n bijeenkomst wordt er van alles gedaan zoals: Bosspelen, (auto) tochten, Spel- en kwisavonden, Oud hollandse spelen, etc. Daarna is er nog tijd voor de naborrel.

Logo Plusscouts

Verder helpen de Plusscouts met de algemene activiteiten van Scouting Kizito. Hier kan gedacht worden aan de jaarlijkse vlooienmarkt, de kerstbomenverkoop en het poetsweekend.

Nieuwsgierig geworden? Mail ons voor een afspraak en draai gezellig een keer mee.